петък, 21 ноември 2014 г.

Кремена

1. Изгрев или залез?
Залез. Напомня ми, че всяко нещо си има край и ме кара да мечтая за предстоящото.
2. Любимото ти време от деня?
Следобед. Особено, когато имам време да почета някоя книга.
3. Най-хубавото нещо, което си виждал/а в живота си?
Най-хубавото... Много неща са запечатани в съзнанието ми, но не бих могла да избера.
4. Важна ли ти е самотата?
По-скоро ми е полезна. Дава един вид свобода, но в големи дози май е опасна.
5. От какво изпитваш тъга?
От това, че времето минава прекалено бързо. Както и когато виждам нещо несправедливо.
6. Кое е първото нещо, за което си помисляш сутрин, щом си отвориш очите?
Мисля си за това, което имам да направя през деня.
7. А последното вечер, преди да ги затвориш?
Зависи как е минал денят. Надявам се да предстои нещо хубаво.
8. Търсиш ли нещо определено? Ако да, какво?
Ами опитвам се да свикна с мисълта, че някои неща просто ти се случват, без да ги търсиш.
9. Какво те уморява?
Борбата с вятърни мелници.
10. Изгубвал/а ли си се някога? (и в двата смисъла)
Да, и в двата смисъла. В буквалния винаги съм се намирала по-лесно и бързо.
11. Липсва ли ти нещо/някой?
Да, хора, които са намерили място в сърцето ми, както и моменти, в които съм била щастлива, впечатлена, вдъхновена...
12. Ако знаеш, че утре ще се събудиш и спомените ти ще бъдат напълно изтрити, кое е онова нещо, което искаш да си запишеш някъде, за да го съхраниш?
Семейството ми.
13. Кое е страшното в живота? За теб самия/ата.
Отчаянието. И че има хора, за които не е проблем да нараняват умишлено другите.
14. Искаш ли да напишеш писмо на някого от миналото, настоящето или бъдещето? Ако да, на кого?
Искам да имам възможност да кажа лично каквото имам за казване.
15. На какво (най-много) искаш да научиш детето си?
Бих искала някой ден, когато имам дете, да съм способна да го науча на доброта и справедливост.
Кремена Младенова, 32г., живее в София, спортен журналист.

Няма коментари:

Публикуване на коментар