понеделник, 17 ноември 2014 г.

Гери

1. Изгрев или залез?
И двете. Мога фото-изложба да направя със снимки на изгревите и залезите.
2. Любимото ти време от деня?
Всяко време...от деня.
3. Най-хубавото нещо, което си виждал/а в живота си.
Дъщерите ми, а сега и внуците. Надявам се да видя и правнуци.
4. Важна ли ти е самотата?
Свиква се.
5. От какво изпитваш тъга?
От всичко, когато съм тъжна.
6. Кое е първото нещо, за което си помисляш сутрин, щом си отвориш очите?
Зависи кога съм си легнала- дали е ден или нощ.
7. А последното вечер, преди да ги затвориш?
Дали си включих алармата.
8. Търсиш ли нещо определено? Ако да, какво.
Насладата във всяко нещо- било то работа или удоволствие.
9. Какво те уморява?
Простотията, невежеството и нихилизма.
10. Изгубвал/а ли си се някога? (и в двата смисъла).
И в двата случая съм се изгубвала. И си заслужава.
11. Липсва ли ти нещо/някой?
Оооо, болната ми тема.
12. Ако знаеш, че утре ще се събудиш и спомените ти ще бъдат напълно изтрити, кое е онова нещо, което искаш да си запишеш някъде, за да го съхраниш?
Паролата за фейса.
13. Кое е страшното в живота? За теб самия/ата.
Безсилието да искаш, а да не можеш. И обратното- да можеш, а да не искаш.
14. Искаш ли да напишеш писмо на някого от миналото, настоящето или бъдещето? Ако да, на кого?
Писала съм, пиша и ще пиша, когато трябва и на когото трябва, с риск да ме омразят.
15. На какво (най-много) искаш да научиш детето си?
Мисля, че съм ги научила на по малко от всичко. Поне се опитах. Колкото толкова.
Гергана Байчева, 53г., работи в G4S, Кипър.

Няма коментари:

Публикуване на коментар