понеделник, 10 ноември 2014 г.

Звезделина


1. Изгрев или залез?
Интересни природни явления, ако ги сравняваме с живота, винаги има край, а краят винаги бележи ново начало!
2. Любимото ти време от деня?
Сутринта! Събуждам се свежа с чаша кафе, готова да откривам нови неща, да срещам нови предизвикателства и идеи!
3. Най-хубавото нещо, което си виждал/а в живота си?
Синът ми! Най-трепетните и красиви моменти да го гледам как спи, как реагира на света, когато се смее.....
4. Важна ли ти е самотата?
Понякога имам нужда да се усамотявам, за да мисля и почивам! Но като цяло съм социален човек и не обичам самотата!
5. От какво изпитваш тъга?
От фалша, лъжата, немарливостта, бездушието и още други ценности, които все по-често виждам у другите хора!
6. Кое е първото нещо, за което си помисляш сутрин, щом си отвориш очите?
Утро е, един нов ден започва, хайде да го направя пълноценен и красив!
7. А последното вечер, преди да ги затвориш?
Господи, благодаря, че имам всичко - здрави съпруг и дете, уютен дом и свободата да мечтая!
8. Търсиш ли нещо определено? Ако да, какво?
Продължавам да търся справедливостта, красивото и човешкото в живота!
9. Какво те уморява?
Това, че не ги намирам!
10. Изгубвал ли си се някога?
Да, сега съм в такъв период. Имам всичко, но нямам своя лична посока - искам работа, която да ме кара да се чувствам удовлетворена, но не зная в каква сфера!
11. Липсва ли ти нещо/някой?
Да - социална среда, хора съмишленици!
12. Ако знаеш, че утре ще се събудиш и спомените ти ще бъдат напълно изтрити, кое е онова нещо, което искаш да си запишеш някъде, за да го съхраниш?
Семейството ми - не го заменям за нищо на света - имаше такъв филм "50 първи срещи" с Дрю Баримор!
13. Кое е страшното в живота? За теб самия/ата.
Страхувам се от смъртта и любимите хора, които тя ми отнема.
14. Искаш ли да напишеш писмо на някого от миналото, настоящето или бъдещето? Ако да, на кого?
Да, до майка ми и починалия ми вече баща, за да им благодаря за живота, който ми дадоха!
15. На какво (най-много) искаш да научиш детето си?
Искам първо да науча себе си как да общувам с него, така че да няма прегради в общуването ни! После да мога да му споделя опита си! Бих искала от него да излезе един достоен, отговорен и щастлив човек!
Звезделина Първева, 35г., държавен служител, живее в София със семейството си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар