сряда, 19 ноември 2014 г.

Anonymous

1. Изгрев или залез?
Естествено изгрева. Всяка сутрин го виждам над морето от спалнята ми.
2. Любимото ти време от деня?
Вечер след работа и почивните дни, когато вече не мисля за нея.
3. Най-хубавото нещо, което си виждал/а в живота си?
Жена ми.
4. Важна ли ти е самотата?
Не.
5. От какво изпитваш тъга?
От безчувствието на хората.
6. Кое е първото нещо, за което си помисляш сутрин, щом си отвориш очите?
Колко много неща имам да свърша през деня.
7. А последното вечер, преди да ги затвориш?
Не мисля за нищо. Отпускам се и се наслаждавам на това как бавно ми се затварят очите и заспивам.
8. Търсиш ли нещо определено? Ако да, какво?
Вече съм го намерил.
9. Какво те уморява?
Интригите на работното място.
10. Изгубвал/а ли си се някога? (и в двата смисъла)
Никога.
11. Липсва ли ти нещо/някой?
Голяма част от приятелите и близките.
12. Ако знаеш, че утре ще се събудиш и спомените ти ще бъдат напълно изтрити, кое е онова нещо, което искаш да си запишеш някъде, за да го съхраниш?
Кой съм бил преди да ми бъдат изтрити спомените.
13. Кое е страшното в живота? За теб самия/ата.
Няма страшни неща в живота. Има само такива, с които свикваш или преодоляваш.
14. Искаш ли да напишеш писмо на някого от миналото, настоящето или бъдещето? Ако да, на кого?
Не.
15. На какво (най-много) искаш да научиш детето си?
Да бъде добър човек.
33г., живее в гр.Варна със семейството си, 2D/3D Game Artist.

Няма коментари:

Публикуване на коментар