четвъртък, 20 ноември 2014 г.

Anonymous

1. Изгрев или залез?
Залез, защото няма начин да се събудя преди изгрева. Не се е случвало последните поне 5 години и няма изгледи да се случи скоро. Също така не понасям утрините.
2. Любимото ти време от деня?
2ч. следобед. Времето, в което рестартираш деня.
3. Най-хубавото нещо, което си виждал/а в живота си?
Водопад или по-скоро водопади. Това е може би най-приятното ми нещо за гледане.
4. Важна ли ти е самотата?
Едно от най-важните неща. Може би най-важното в определени ситуации, защото тогава успявам да се заредя с енергията, която ми трябва, за да се справя с всекидневието си.
5. От какво изпитваш тъга?
Че не съм толкова умен, колкото ми трябва. Тъжно ми е, че не успявам да свърша толкова работа, колкото си мисля, че трябва да мога да свърша.
6. Кое е първото нещо, за което си помисляш сутрин, щом си отвориш очите?
I haven't killed anybody. Това е, защото имам кошмари доста често. Постоянно сънувам, че или някой ме убива или аз умирам. И като се събудя често си мисля, че всичките негативни чувства са просто сън и всъщност съм ок.
7. А последното вечер, преди да ги затвориш?
Зависи. Имам си определени сцени, които ми минават пред очите преди да заспя. В последно време е острието на катана и начина, по който се прави такова нещо. Как се закалява стоманата, как се огъва твърдата стомана около меката, как се пече острието, конфигурацията на carbon и iron atoms. Какво би представлявало перфектното острие. Всъщност 1 атом ширина. Та за това си мисля преди да заспя напоследък.
8. Търсиш ли нещо определено? Ако да, какво?
Чистота. Главата ми е в мъгла постоянно. Търся чиста мисъл.
9. Какво те уморява?
Говоренето с хора. Умея го доста добре, но това е нещо, което отнема енергия от мен.
10. Изгубвал/а ли си се някога? (и в двата смисъла)
Да, постоянно. Нямам никакво усещане за посока.
11. Липсва ли ти нещо/някой?
Да, често. И същевременно не. Хващам се в моменти, в които си мисля, че някой ми липсва, но като ги анализирам се оказва, че просто съм сантиментален и всъщност няма никакво значение. Както когато искаш да изядеш 1 кг шоколад. Знаеш, че можеш, но всъщност не е това, което трябва да вършиш.
12. Ако знаеш, че утре ще се събудиш и спомените ти ще бъдат напълно изтрити, кое е онова нещо, което искаш да си запишеш някъде, за да го съхраниш?
Начина, по който мисля. Ако някой изтрие спомените ми, ще е много лесно да бъдат възстановени, ако начина, по който мисля, е запазен. В крайна сметка не е важно какво знаеш, а как и колко бързо си го научил. Това, което ни прави индивиди, не е информацията, която имаме, а начина, по който сме я получили. Едно и също нещо означава много различни неща за всеки един човек. Затова бих искал да запазя начина си на мислене.
13. Кое е страшното в живота? За теб самия/ата.
Бедността. Да нямаш възможност да изразиш себе си.
14. Искаш ли да напишеш писмо на някого от миналото, настоящето или бъдещето? Ако да, на кого?
На дядо ми и на баща ми. И на двамата бих искал да кажа колко много им дължа. И че се извинявам, че нямахме достатъчно време да прекараме заедно.
15. На какво (най-много) искаш да научиш детето си?
To not give a fuck.
Мъж, 31г., САЩ.

Няма коментари:

Публикуване на коментар