сряда, 12 ноември 2014 г.

Деяна

1.Изгрев или залез?
Залез. Носи ми много романтика, докато изгрева поне напоследък го свързвам с недоспиване.
2. Любимото ти време от деня?
Всяко време може да ми е любимо, но май ми е най-любимо времето след работа.
3. Най-хубавото нещо, което си виждал/а в живота си?
Детската чистота.
4. Важна ли ти е самотата?
Не само ми е важна, а ми е и нужна, но често нямам време за нея. Добре, че пътувам за и от работа, та да мога за по час да си остана насаме с мислите.
5. От какво изпитваш тъга?
За съжаление от хиляди неща, от куцащото куче пред блока, от влажните очи на някое дете, от безнадеждния поглед на все повече хора, от страха да не се случи нещо лошо с близките ми, от отчаянието на околните, от невъзможността ми да помогна, от безвъзвратните загуби и още и още и още.
6. Кое е първото нещо, за което си помисляш сутрин, щом си отвориш очите?
В делнични дни, в 6,15 ч.- „Само още 5 минути и ставам”, а в почивните- „Днес ме чака нещо хубаво”.
7. А последното вечер, преди да ги затвориш?
Не знам, кратка ретроспекция на деня, след което се старая да не мисля за нищо и да изчистя съзнанието си. И може би съвсем последно- „Дано Карина да не ме вдигне след 2 часа, че й се пишка”.
8. Търсиш ли нещо определено? Ако да, какво?
Все повече търся пълноценно прекарано време, също така търся и отговори на някои въпроси.
9. Какво те уморява?
Много ме изморява липсата на време и постоянните ми планове как най-добре да го разпределя.
10. Изгубвал ли си се някога? (и в двата смисъла)
В буквалния- нямам спомен, но не вярвам да не ми се е случвало, защото съм много зле ориентирана, докато в преносния ми се е случвало много пъти и не винаги съм намирала верния.
11. Липсва ли ти нещо/някой?
Липсва ми смелост.
12. Ако знаеш, че утре ще се събудиш и спомените ти ще бъдат напълно изтрити, кое е онова нещо, което искаш да си запишеш някъде, за да го съхраниш?
Раждането на дъщеря ми и обичта на близките ми.
13. Кое е страшното в живота? За теб самия/ата.
Все повече си мисля, че най-страшно е да не си го изживееш пълноценно. А в по-конкретен план- загубата на близките, защото е безвъзвратно.
14. Искаш ли да напишеш писмо на някого от миналото, настоящето или бъдещето? Ако да, на кого?
Не се сещам за нещо конкретно, но може би на себе си в миналото- бих си се поскарала за някои неща.
15. На какво (най-много) искаш да научиш детето си?
Че е най-важно да е щастлива! Също така ще се радвам да я науча да бяга от предразсъдъци и наложени стереотипи (нещо, с което аз не се справям).
Деяна Евлогиева, след 1 ден става на 28 години, работи в Маркетинг отдела на „Идеал Стандарт-Видима АД”, живее във Велико Търново, семейна с едно дете.

Няма коментари:

Публикуване на коментар