петък, 28 ноември 2014 г.

Anonymous

1. Изгрев или залез?
Залез. Изгревите не намирам за красиви. И нощите са по-... мистични.
2. Любимото ти време от деня?
Свободното. В свободното си време правя неща, които ми харесват. Независимо дали ще играя, чета, гледам филм, работя по своя идея или просто ще гледам мъглата през прозореца – мечтая си за свободното си време.
3. Най-хубавото нещо, което си виждал/а в живота си?
Не бих могъл да кажа. В един момент едно нещо ми се вижда хубаво, в друг момент – друго. Макар че лицето на едно конкретно момиче изниква в съзнанието ми сега, докато пиша...
4. Важна ли ти е самотата?
Много. Без нея се чувствам като човек с клаустрофобия в заседнал асансьор.
5. От какво изпитваш тъга?
От мисълта, че светът би могъл да е много по-хубав. От липсата на втори шанс. От всичко пропуснато.
6. Кое е първото нещо, за което си помисляш сутрин, щом си отвориш очите?
„Колко ли е часът? Будна ли е дъщеря ми?“
7. А последното вечер, преди да ги затвориш?
„От утре започвам.“
8. Търсиш ли нещо определено? Ако да, какво?
Не знам. Може би не. Може би спокойствие. Сигурност. Успех. Онези неща от пирамидата на Маслоу.
9. Какво те уморява?
Провалите. Всеки път, когато реша, че нещата се подреждат и всичко е наред, животът скапва всичко и трябва да започвам отначало. Уморително е.
10. Изгубвал ли си се някога? (и в двата смисъла)
Изгубвал съм се като дете, но седях на едно място, докато ме намерят. Винаги съм се ориентирал лесно. И съм знаел кой съм и какъв искам да бъда.
11. Липсва ли ти нещо/някой?
О, да... Не ми се говори за това.
12. Ако знаеш, че утре ще се събудиш и спомените ти ще бъдат напълно изтрити, кое е онова нещо, което искаш да си запишеш някъде, за да го съхраниш?
Интересен казус. Имената на хората, които обичам и които в голяма степен ме определят, за да ми помогнат да намеря мястото си в света. Твърде късно е да почвам отначало. Твърде тъжно ще е да загубя всичко постигнато.
13. Кое е страшното в живота? За теб самия/ата.
Безсилието. Съвсем реално е.
14. Искаш ли да напишеш писмо на някого от миналото, настоящето или бъдещето? Ако да, на кого?
Не. Писмата се оказват напразни. Хората бързо ги забравят.
15. Ако трябва да си окачиш предупредителен етикет, състоящ се от една единствена дума, който да носиш навсякъде със себе си, коя дума би избрал?
„Неверник.“ Неверниците са си плашещи.
16. На какво (най-много) искаш да научиш детето си?
Да ненавижда всичко просташко. Да презира простаците.
30г., пътнически агент и SEO оптимизатор, живее във Варна със семейството си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар