петък, 14 ноември 2014 г.

Мила

1. Изгрев или залез?
Изгрев, макар да не помня да съм го виждала последните много години или въобще някога?!
2. Любимото ти време от деня?
Всяко време ми е любимо, стига да е в любима компания.
3. Най-хубавото нещо, което си виждал/а в живота си?
Пъстротата на самия живот.
4. Важна ли ти е самотата?
Преди ми беше важна, сега ми е непостижима. И това пак ми харесва.
5. От какво изпитваш тъга?
Когато видя, че плановете ми се провалят, макар да зная, че е, за да се сбъднат мечтите.
6. Кое е първото нещо, за което си помисляш сутрин, щом си отвориш очите?
Мисленето не е във възможностите ми сутрин.
7. А последното вечер, преди да ги затвориш?
Обичам те, обичам те, обичам те.
8. Търсиш ли нещо определено? Ако да, какво?
Уют за душата, ако това може да мине за нещо определено.
9. Какво те уморява?
Не се сещам какво, може да съм луда.
10. Изгубвал/а ли си се някога? (и в двата смисъла)
О, да.
11. Липсва ли ти нещо/някой?
Липсва ми наивността на лудата младост.
12. Ако знаеш, че утре ще се събудиш и спомените ти ще бъдат напълно изтрити, кое е онова нещо, което искаш да си запишеш някъде, за да го съхраниш?
Е, не, не мога да си представя какво е да си новороден, всъщност те също имат някакви спомени. Може би бих искала да си спомня за какво съм мечтала.
13. Кое е страшното в живота? За теб самия/ата.
Не зная. Големите ми страхове се реализираха, пък взеха, че ми харесаха. Преди много се страхувах да не умре някой, когото обичам.
14. Искаш ли да напишеш писмо на някого от миналото, настоящето или бъдещето? Ако да, на кого?
Засега не. Ако не съм успяла да му кажа нещо, то е защото не е искал да го чуе.
15. На какво (най-много) искаш да научиш детето си?
Емпатия, може би.
Мила Петрова, години - звуча на 40+ и това ми харесва, град - някое село близо до гора по-добре би ме изразило от който и да е град; заниманието, което най-добре би паснало на душата ми, е ветеринар или дизайнер.

Няма коментари:

Публикуване на коментар