вторник, 11 ноември 2014 г.

Гергана


1. Изгрев или залез?
Изгрев.
2. Любимото ти време от деня?
Свободното, на този етап малкото часове, когато всички заспят.
3. Най-хубавото нещо, което си виждал/а в живота си?
Раждането на малката ми дъщеря.
4. Важна ли ти е самотата?
Не особено.
5. От какво изпитваш тъга?
От нещастието на хора и животни.
6. Кое е първото нещо, за което си помисляш сутрин, щом си отвориш очите?
Децата ми.
7. А последното вечер, преди да ги затвориш?
Пак децата ми.
8. Търсиш ли нещо определено? Ако да, какво?
Търся начини да осигуря по-добро бъдеще на децата си.
9. Какво те уморява?
Неблагодарността и неразбирането.
10. Изгубвал ли си се някога? (и в двата смисъла)
Да.
11. Липсва ли ти нещо/някой?
Липсват ми пари и време.
12. Ако знаеш, че утре ще се събудиш и спомените ти ще бъдат напълно изтрити, кое е онова нещо, което искаш да си запишеш някъде, за да го съхраниш?
Раждането и въобще съществуването на двете ми деца.
13. Кое е страшното в живота? За теб самия/ата.
Загуба на много близки хора.
14. Искаш ли да напишеш писмо на някого от миналото, настоящето или бъдещето? Ако да, на кого?
Искам на хора от миналото, които съм наскърбила, които са далече, нямам контакт и на които наяве не бих се решила да поискам прошка, защото не съм толкова духовно израснала.
15. На какво (най-много) искаш да научиш детето си?
Искам да ги науча, че на този свят сме дошли, за да се усъвършенстваме и на здравословно хранене, защото от него зависи качеството на живота им.
Гергана Йосифова, 38г., омъжена, живея в Кипър, имам 2 щерки, на 7,5г. и на 2г. В момента не работя, изцяло съм се отдала на отглеждането на малката и по-нататъшно развитие на голямата ми дъщеря, което включва кърмене до 5.5 години (голямата), а с малката продължаваме, докато и тя се откаже. Всекидневни извън-училищни дейности-тенис, танци, китара, българско училище и извънредни часове по български. Това и някои досадни домашни задължения като- готвене, чистене, пране, гладене, пазаруване и мн. други правят работния ми ден почти 24 часов.

Няма коментари:

Публикуване на коментар