четвъртък, 20 ноември 2014 г.

Anonymous

1. Изгрев или залез?
Изгрев. Носи ново начало.
2. Любимото ти време от деня?
Може би утрото. От него зависи как ще тръгне целият ден и гледам да си го правя усмихнато.
3. Най-хубавото нещо, което си виждал/а в живота си?
Мисля, че тепърва предстои.
4. Важна ли ти е самотата?
Ами да, това ми е една от слабостите. Мразя да съм самотен.
5. От какво изпитваш тъга?
Понякога от пропуснати моменти и отминали дни. Може би второто най-вече.
6. Кое е първото нещо, за което си помисляш сутрин, щом си отвориш очите?
Секс.
7. А последното вечер, преди да ги затвориш?
Напоследък работа.
8. Търсиш ли нещо определено? Ако да, какво?
Може би все още не съм намерил пълен баланс. Понякога не ме свърта на едно място, иска ми се да направя нещо различно в ежедневието си, да отида някъде или да направя нещо щуро.
9. Какво те уморява?
Хмм психическите натоварвания доста повече ме уморяват от физическите. Всъщност физическата умора напоследък я търся, тъй като имам доста излишна енергия. Например понякога шопингът ме уморява доста повече от цепенето на дърва. Безсмислените спорове…
10. Изгубвал/а ли си се някога? (и в двата смисъла).
Физически не, поне не в съзнателния си живот. Обикновено знам къде отивам и дори да сбъркам пътя, лесно се ориентирам. В другия смисъл, мисля, че ми се е случвало.
11. Липсва ли ти нещо/някой?
Ами … да, може би ми липсва уютния дом от представите ми. Би било добре и да има малки щъкащи човечета. А и кой вече няма близки приятели, които да са заминали в чужбина …
12. Ако знаеш, че утре ще се събудиш и спомените ти ще бъдат напълно изтрити, кое е онова нещо, което искаш да си запишеш някъде, за да го съхраниш?
Хората, които не бих искал да забравя.
13. Кое е страшното в живота? За теб самия/ата.
Страшното … мисля, че самотата.
14. Искаш ли да напишеш писмо на някого от миналото, настоящето или бъдещето? Ако да, на кого?
Не се сещам в момента. Явно по-скоро не искам.
15. На какво (най-много) искаш да научиш детето си?
Ами на доста неща бих ги научил … че е добре да се правят планове, но че истинският живот е времето между правенето на новите планове и да живеят за момента между планиранията. Да бъдат честни, да гледат позитивно на нещата и, че след всяка буря ще изгрее слънце. Че ако бъдат разумни и изгледат прогнозата за времето и я осмислят, е по-малък шансът да се приберат мокри. Да не се отказват от мечтите си. Каквото и да изберат, да го правят с желание. Да мислят с разума си, но да следват и сърцето, то рядко лъже.
31г., живее в гр.София със семейството си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар