вторник, 6 януари 2015 г.

Лора


1. Изгрев или залез?
И двете.
2. Любимото ти време от деня?
Лято-залез.
3. Най-хубавото нещо, което си виждала в живота си?
Май още не съм го видяла... много мисля и не мога да го измисля.
4. Важна ли ти е самотата?
Не обичам самотата.
5. От какво изпитваш тъга?
От болката на хората.
6. Кое е първото нещо, за което си помисляш сутрин, щом си отвориш очите?
За любимия човек.
7. А последното вечер, преди да ги затвориш?
За всичко, което ми се е случило през деня.
8. Търсиш ли нещо определено? Ако да, какво?
Не, никога не съм търсила нещо определено.
9. Какво те уморява?
Празните приказки и бездействие.
10. Изгубвала ли си се някога? (и в двата смисъла)
Надали има някой, който да не се е...
11. Липсва ли ти нещо/някой?
Да, липсват ми някои хора, които вече не са между нас.
12. Ако знаеш, че утре ще се събудиш и спомените ти ще бъдат напълно изтрити, кое е онова нещо, което искаш да си запишеш някъде, за да го съхраниш?
Хората, на които съм държала.
13. Кое е страшното в живота? За теб самата.
Да го живееш самотен и неразбран.
14. Искаш ли да напишеш писмо на някого от миналото, настоящето или бъдещето? Ако да, на кого?
Бих написала писмо на себе си за следващия живот какво ДА НЕ ПРАВЯ.
15. Ако трябва да си окачиш предупредителен етикет, състоящ се от една единствена дума, който да носиш навсякъде със себе си, коя дума би избрал?
Македонски инат.
16. На какво (най-много) искаш да научиш детето си?
Да е Човек.
Лора Бойкова, 30г., София.

Няма коментари:

Публикуване на коментар