четвъртък, 29 януари 2015 г.

Anonymous

1. Изгрев или залез?
Предпочитам изгрева, защото с него получаваме шанса да започнем нещо ново или да ни се случи нещо по-хубаво.
2. Любимото ти време от деня?
Сутрин рано, когато всички спят и цари спокойствие.
3. Най-хубавото нещо, което си виждала в живота си?
Природата.
4. Важна ли ти е самотата?
Да, харесва ми да оставам насаме с мислите си, но се и страхувам от нея, по-скоро от това да съм самотна.
5. От какво изпитваш тъга?
От жестокостта, на която хората са способни, нежеланието или неспособността на хората да живеят достойно.
6. Кое е първото нещо, за което си помисляш сутрин, щом си отвориш очите?
Твърде много зависи от етапа на живота ми. Ако съм щастлива, си мисля колко съм щастлива, но ако съм нещастна, се заравям в страховете си.
7. А последното вечер, преди да ги затвориш?
Отново зависи от това какво ми се случва.
8. Търсиш ли нещо определено? Ако да, какво?
Търся стабилност, материална - минимум колкото да живея спокойно и може би предимно емоционална стабилност (споделена, искрена и устойчива любов).
9. Какво те уморява?
Скуката и негативизмът (моят собствен и този на околните).
10. Изгубвала ли си се някога? (и в двата смисъла)
Физически,... да, разбира се, все пак съм жена smile emoticon. Емоционално мисля, че по-скоро съм наясно какво искам.
11. Липсва ли ти нещо/някой?
Липсва ми близост, липсва ми безгрижност и усещане за самоувереност.
12. Ако знаеш, че утре ще се събудиш и спомените ти ще бъдат напълно изтрити, кое е онова нещо, което искаш да си запишеш някъде, за да го съхраниш?
Телефоните на близките ми хора и това, че семейството и близките ми приятели ме обичат (както и аз тях).
13. Кое е страшното в живота? За теб самата.
Усещам че ставам банална, но от доста дълго време имам яснота по този въпрос. Страх ме е от самотата и липсата на хора, които да държат на мен.
14. Искаш ли да напишеш писмо на някого от миналото, настоящето или бъдещето? Ако да, на кого?
Не мисля, поддържам връзка с хората, с които животът не е успял да ни раздели. Може би бих написала писмо до себе си.
15. Ако трябва да си окачиш предупредителен етикет, състоящ се от една единствена дума, който да носиш навсякъде със себе си, коя дума би избрала?
Може ли две? "Без глупости".
16. На какво (най-много) искаш да научиш детето си?
Бих искала да успея да предам на бъдещото си дете, че колкото и трудно да е днес, с всеки следващ ден трябва да става по-добре и че няма смисъл да бъде дребнав/а, да живее според съвестта си и да се радва на малките неща.

Няма коментари:

Публикуване на коментар