понеделник, 15 декември 2014 г.

Тодор


1. Изгрев или залез?
Ставам прекалено късно, за да е изгрев.
2. Любимото ти време от деня?
Любимото ми време от деня е между 1 и 4 през нощта, когато мозъкът ми е най-продуктивен.
3. Най-хубавото нещо, което си виждал в живота си.
Все още нероденото ми дете ще е.
4. Важна ли ти е самотата?
Когато не съм сам, ми е важна.
5. От какво изпитваш тъга?
Подменените ценности на обществото ни.
6. Кое е първото нещо, за което си помисляш сутрин, щом си отвориш очите?
Жив съм. Кафе.
7. А последното вечер, преди да ги затвориш?
Това, което чета, докато заспивам.
8. Търсиш ли нещо определено? Ако да, какво.
"Приключенията на Незнайко".
9. Какво те уморява?
Нищото.
10. Изгубвал ли си се някога? (и в двата смисъла).
Всеки ден се изгубвам, физически никога.
11. Липсва ли ти нещо/някой?
Баща ми.
12. Ако знаеш, че утре ще се събудиш и спомените ти ще бъдат напълно изтрити, кое е онова нещо, което искаш да си запишеш някъде, за да го съхраниш?
Името си.
13. Кое е страшното в живота? За теб самия.
Страшно е да остарееш сам.
14. Искаш ли да напишеш писмо на някого от миналото, настоящето или бъдещето? Ако да, на кого?
Искам да напиша писмо на себе си.
15. Ако трябва да си окачиш предупредителен етикет, състоящ се от една единствена дума, който да носиш навсякъде със себе си, коя дума би избрал?
Аз.
16. На какво (най-много) искаш да научиш детето си?
На чувство за хумор.
Тодор Пеев, 29г., от Велинград, археолог, поет.

Няма коментари:

Публикуване на коментар