сряда, 11 март 2015 г.

Александър



1. Изгрев или залез?
И двете.
2. Любимото ти време от деня?
Важното е да съм буден, но най-много обичам от сутрин до следобед.
3. Най-хубавото нещо, което си виждал в живота си?
Освен семейството си, няколко изумителни прояви на талант. 

4. Важна ли ти е самотата?
Изобщо. Засега ми е ненужна.
5. От какво изпитваш тъга?
От човешките изцепки спрямо други хора и природата.
6. Кое е първото нещо, за което си помисляш сутрин, щом си отвориш очите?
Благодаря, че съм такъв късметлия.
7. А последното вечер, преди да ги затвориш?
Колко обичам жена си, щото най-често тя е последното, което виждам преди да заспя.
8. Търсиш ли нещо определено? Ако да, какво?
Непрестанно, много неща. Понякога търся начин да не търся нищо.
9. Какво те уморява?
Простотията. Досадна е, а досадата ме уморява.
10. Изгубвал ли си се някога? (и в двата смисъла)
Разбира се. Като всеки живял на тоя свят поне 5-10 години. 

11. Липсва ли ти нещо/някой?
Перманентно – не. Липсват ми определени близки хора, когато не ги виждам известно време.
12. Ако знаеш, че утре ще се събудиш и спомените ти ще бъдат напълно изтрити, кое е онова нещо, което искаш да си запишеш някъде, за да го съхраниш?
Ще си архивирам информацията от абсолютно целия ми живот.
13. Кое е страшното в живота? За теб самия.
Безсмислено е човек да обръща внимание на страха. И без това сме за малко тук. По-добре да се концентрираме в/у радостите.
14. Искаш ли да напишеш писмо на някого от миналото, настоящето или бъдещето? Ако да, на кого?
На Моника Белучи, за да й кажа, че вече не я чакам.
15. Ако трябва да си окачиш предупредителен етикет, състоящ се от една единствена дума, който да носиш навсякъде със себе си, коя дума би избрал?
„Препятствие“, надявам се така никой да не се блъсне в мен.
16. На какво (най-много) искаш да научиш децата си?
Да обичат.., ама те май са родени с това знание.
Александър Сано, актьор.

Няма коментари:

Публикуване на коментар