вторник, 25 ноември 2014 г.

Илка

1. Изгрев или залез?
И двете, защото едното не може да съществува без другото. Без изгрева няма залез и обратното, като почти всичко в природата.
2. Любимото ти време от деня?
Мисля, че най–много обичам вечерите, особено когато са през уикендите. Носят ми някакво спокойствие.
3. Най-хубавото нещо, което си виждал/а в живота си?
Много хубави неща съм виждала в живота си. Аз смятам, че да виждаш хубавите неща е въпрос на отношение към света, другите, себе си. Въпрос на гледна точка .
4. Важна ли ти е самотата?
Разбира се, че ми е важна, особено когато искам да остана насаме с мислите си, да се концентрирам, да работя.
5. От какво изпитваш тъга?
Хм, от какво изпитвам тъга? Изпитвам тъга, когато си отиде близък човек...
6. Кое е първото нещо, за което си помисляш сутрин, щом си отвориш очите?
Ех, първото нещо, за което си мисля сутрин, щом си отворя очите, е как искам да остана още малко в топлото легло и ако все пак ми се налага да стана, другата ми мисъл веднага е КАФЕЕЕ.
7. А последното вечер, преди да ги затвориш?
Не е мисъл, а е усещане - усещане на спокойствие, отпускане.
8. Търсиш ли нещо определено? Ако да, какво?
Не спирам да търся знания, да се развивам в професията си, също и търся себе си.
9. Какво те уморява?
Най–много ме уморява сблъсъка с грубостта, глупостта и простотията.
10. Изгубвал/а ли си се някога? (и в двата смисъла).
Разбира се, кой не е, пътят към себе си, към другите не е лесен и няма карта за него.
11. Липсва ли ти нещо/някой?
Липсват ми хора, които вече не са между живите.
12. Ако знаеш, че утре ще се събудиш и спомените ти ще бъдат напълно изтрити, кое е онова нещо, което искаш да си запишеш някъде, за да го съхраниш?
Бих запазила по една снимка на близките си, на семейството си.
13. Кое е страшното в живота? За теб самия/ата.
Най–страшното за мен в живота е да не знаеш какво искаш от живота, да нямаш път и посока.
14. Искаш ли да напишеш писмо на някого от миналото, настоящето или бъдещето? Ако да, на кого?
Не, не бих написала писмо на никого.
15. Ако трябва да си окачиш предупредителен етикет, състоящ се от една единствена дума, който да носиш навсякъде със себе си, коя дума би избрал?
Не бих си лепила сама етикети, не смятам, че и хората трябва да го правят към никого.
16. На какво (най-много) искаш да научиш детето си?
Да бъде себе си!
Илка Арнаудова, 30г., психолог, гр. Велико Търново.

Няма коментари:

Публикуване на коментар