вторник, 18 ноември 2014 г.

Деница

1. Изгрев или залез?
Залез- за изгрева трябва да се става рано.
2. Любимото ти време от деня?
Всяко време, в което мога да се занимавам с нещо, което ми е приятно.
3. Най-хубавото нещо, което си виждал/а в живота си?
Портофино, Италия.
4. Важна ли ти е самотата?
Не бих казала самотата, по-скоро времето за себе си.
5. От какво изпитваш тъга?
От клошари. Винаги се чудя какво ли ги е докарало до там и дали наистина съм застрахована от такова нещо...
6. Кое е първото нещо, за което си помисляш сутрин, щом си отвориш очите?
Детето се събуди...
7. А последното вечер, преди да ги затвориш?
В момента разни кройки, защото съм на вълна шиене.
8. Търсиш ли нещо определено? Ако да, какво?
Вече не- намерила съм всичко, което ми трябва.
9. Какво те уморява?
Енергийни вампири, които те давят в проблемите си. И сън под 8-9 часа.
10. Изгубвал/а ли си се някога? (и в двата смисъла)
Сещам се как като ученички с Деяна и Льона търсихме един магазин в София с една карта и за да се ориентираме трябваше да стъпим в нея като Джоуи в Лондон :))) Иначе имах една година, в която доста се лутах, но накрая се намерих.
11. Липсва ли ти нещо/някой?
Не. На моменти ми става носталгично за разни хора, които са ми били близки в определени етапи от живота ми, но знам, че промяната е неизбежна.
12. Ако знаеш, че утре ще се събудиш и спомените ти ще бъдат напълно изтрити, кое е онова нещо, което искаш да си запишеш някъде, за да го съхраниш?
Не искам да забравям нищо, аз съм аз заради нещата, които са ми се случвали.
13. Кое е страшното в живота? За теб самия/ата.
В момента не се сещам за нищо страшно.
14. Искаш ли да напишеш писмо на някого от миналото, настоящето или бъдещето? Ако да, на кого?
От време на време пиша писма на дъщеря си, които ще й дам да прочете като порасне.
15. На какво (най-много) искаш да научиш детето си?
Да бъде добър и позитивен човек.
Деница Душкова, 28г., живее във Велико Търново със семейството си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар