вторник, 11 ноември 2014 г.

Anonymous

1. Изгрев или залез?
Залез.
2. Любимото ти време от деня?
Привечер.
3. Най-хубавото нещо, което си виждал/а в живота си?
Бебето ми, когато го видях за първи път.
4. Важна ли ти е самотата?
Може би не.
5. От какво изпитваш тъга?
От сблъсъка с тъгата на хората.
6. Кое е първото нещо, за което си помисляш сутрин, щом си отвориш очите?
Задачите, които ми предстоят.
7. А последното вечер, преди да ги затвориш?
Мисля за спокойствието, оптимизма и силата, от които имам нужда.
8. Търсиш ли нещо определено? Ако да, какво?
Яснота, себе си + горепосочените.
9. Какво те уморява?
Да бързам непрекъснато.
10. Изгубвал/а ли си се някога? (и в двата смисъла)
По-скоро никога не съм имала усещането, че съм намерила себе си.
11. Липсва ли ти нещо/някой?
Усещане за хармония и покой.
12. Ако знаеш, че утре ще се събудиш и спомените ти ще бъдат напълно изтрити, кое е онова нещо, което искаш да си запишеш някъде, за да го съхраниш?
Всъщност нищо не бих си записала.
13. Кое е страшното в живота? За теб самия/ата.
Болестта.
14. Искаш ли да напишеш писмо на някого от миналото, настоящето или бъдещето? Ако да, на кого?
До детето ми, за в бъдеще.
15. На какво (най-много) искаш да научиш детето си?
Да съзнава огромната сила, която притежава в себе си.
34г., живее във Велико Търново със семейството си, преподавател, майка, прекрасна жена.

Няма коментари:

Публикуване на коментар