петък, 7 ноември 2014 г.

Анкета

Здравейте, хрумна ми една нова идея, свързана с този блог, която бих искала да доразвия. От известно време насам задавам конкретни въпроси на приятели, познати и дори непознати хора. Въпроси, които са свързани с темите на текстовете/разказите ми и дори вкарани в тях. Въпроси, които ме вълнуват и са ми важни. Предполагам не само на мен. В тази връзка ми хрумна да структурирам тези въпроси под формата на анкета, която ще започва с кратко представяне на дадения човек, може и снимка, която лично той си избере и съответно отговори на въпросите ми- искрени и прями, разбира се. Иначе няма смисъл. А след това всяко интервю ще бъде публикувано. А кой знае, това може да бъде същността на следващата ми книга. Въпросите могат да бъдат разширени с времето, но засега са това. Който има желание да я попълни, бъдейки напълно искрен (най-вече със себе си), може да я изпрати на пощата ми didagirl@abv.bg, като напише дали желае да бъде анонимно публикувано или не. Надявам се моите хора (да не ги посочвам/тагвам ;) ) да се включат първи, за да дадат смел пример на останалите. Нека да бъдем искрени и честни. Просто нямаме какво да губим. Най-много да разберем нещо ново за себе си, което винаги е ужасно смислено и добре дошло.
Представи се с няколко думи- име (ако не е анонимно), години, град, занимание/работа и т.н. Включи снимка, ако желаеш.
1. Изгрев или залез?
2. Любимото ти време от деня?
3. Най-хубавото нещо, което си виждал/а в живота си?
4. Важна ли ти е самотата?
5. От какво изпитваш тъга?
6. Кое е първото нещо, за което си помисляш сутрин, щом си отвориш очите?
7. А последното вечер, преди да ги затвориш?
8. Търсиш ли нещо определено? Ако да, какво?
9. Какво те уморява?
10. Изгубвал/а ли си се някога? (и в двата смисъла)
11. Липсва ли ти нещо/някой?
12. Ако знаеш, че утре ще се събудиш и спомените ти ще бъдат напълно изтрити, кое е онова нещо, което искаш да си запишеш някъде, за да го съхраниш?
13. Кое е страшното в живота? За теб самия/ата.
14. Искаш ли да напишеш писмо на някого от миналото, настоящето или бъдещето? Ако да, на кого? 

15. Ако трябва да си окачиш предупредителен етикет, състоящ се от една единствена дума, който да носиш навсякъде със себе си, коя дума би избрал?
16. На какво (най-много) искаш да научиш детето си?
 

Засега ще завърша с една любима мисъл от един много, много любим филм.
We're all on the brink of despair, all we can do is look each other in the face, keep each other company, joke a little...

Няма коментари:

Публикуване на коментар