четвъртък, 13 ноември 2014 г.

Найден


1. Изгрев или залез?
Изгрева на луната, трети ден от пълнолунието - огромното жълто кълбо!
2. Любимото ти време от деня?
Обяд! Моето време. Тогава изключвам и се наслаждавам на всяка хапка. Дори и да е отвратителен мазен шницел.
3. Най-хубавото нещо, което си виждал/а в живота си?
Дъщеря ми. Но трудно я виждах заради сълзите. Беше на 2 часа, когато я взех в ръцете си и първите ми думи бяха "много е красива".
4. Важна ли ти е самотата?
По-скоро временното усамотение ми е важно, но се случва все по-рядко.
5. От какво изпитваш тъга?
Днешните стари хора.
6. Кое е първото нещо, за което си помисляш сутрин, щом си отвориш очите?
"Свободна ли е банята?"
7. А последното вечер, преди да ги затвориш?
"Най-после..."
8. Търсиш ли нещо определено? Ако да, какво?
Не търся. Пасивен съм. В търсене можеш да се загубиш...и в двата смисъла.
9. Какво те уморява?
Общуването с малоумници. Неефективността. Повторенията. Натякването. Кифлите.
10. Изгубвал ли си се някога? (и в двата смисъла)
Често (в единия смисъл). Но може би заради името ми - бързо се намирам.
11. Липсва ли ти нещо/някой?
Енергията, която имах в детството, ученическите, студентски години и изобщо всичко, което съм правил преди да зацикля между 08ч. и 23ч. Но пък и днешното време е интересно. Със сигурност след време ще ми липсват и неща от "сега".
12. Ако знаеш, че утре ще се събудиш и спомените ти ще бъдат напълно изтрити, кое е онова нещо, което искаш да си запишеш някъде, за да го съхраниш?
"Шкафа -> флашката -> лаптопа -> гледай!"
13. Кое е страшното в живота? За теб самия/ата.
Ако се наложи да извикам, да няма кой да ме чуе.
14. Искаш ли да напишеш писмо на някого от миналото, настоящето или бъдещето? Ако да, на кого?
Не съм се замислял, но предвид това, че никога не съм писал писмо (освен на Дядо Мраз), може би не...
15. На какво (най-много) искаш да научиш детето си?
Уважение, търпение, упоритост. Да пише грамотно на кирилица!!!
Найден Пенев, 34г., живее със семейството си във В.Търново.

Няма коментари:

Публикуване на коментар