сряда, 19 ноември 2014 г.

Вероника

1. Изгрев или залез?
ИЗГРЕВ!!!! Залезът е много романтичен, но пък изгрева ми навява асоциация за ново начало, нова надежда, ново влюбване в света около нас.
2. Любимото ти време от деня?
Времето, прекарано с любими хора, разбира се!
3. Най- хубавото нещо, което си виждал/а в живота си?
Природата!
4. Важна ли ти е самотата?
Доста ми е необходима понякога.
5. От какво изпитваш тъга?
Много ме натъжава лошото отношение на хората един към друг.
6. Кое е първото нещо, за което си помисляш сутрин, щом си отвориш очите?
Мисля си за първото нещо, за което съм си мислила преди да заспя.
7. А последното вечер, преди да ги затвориш?
Ох, за страшно много неща и това ме оставя будна за дълго време, преди да заспя.
8. Търсиш ли нещо определено? Ако да, какво?
Колкото и банално да звучи, търся щастието!
9. Какво те уморява?
Уморява ме, когато остана неразбрана и трябва да обяснявам излишни неща.
10. Изгубвал/а ли си се някога? (и в двата смисъла)
В буквалния смисъл, да! Иначе не съм се чувствала изгубена, защото винаги е имало кой да ме намери.
11. Липсва ли ти нещо/ някои?
Много ми липсват приятелите!!!
12. Ако знаеш, че утре ще се събудиш и спомените ти ще бъдат напълно изтрити, кое е онова нещо, което искаш да си запишеш някъде, за да го съхраниш?
,, Обади се на майка си,, .
13. Кое е страшното в живота? За теб самия/ата?
Да изгубиш близък човек.
14. Искаш ли да напишеш писмо на някой от миналото, настоящето или бъдещето? Ако да, на кого?
Не съм се замисляла.
15. На какво (най-много) искаш да научиш детето си?
Все още не съм станала родител, но много бих се радвала един ден детето ми да стане добър човек.
Вероника Зоркова, от гр.Трявна, художник.

Няма коментари:

Публикуване на коментар