сряда, 17 декември 2014 г.

Ванина


1. Изгрев или залез?
Изгрев - обичам началото на новия ден.
2. Любимото ти време от деня?
Когато съм най-полезна, най-активна - тогава съм най-щастлива.
3. Най-хубавото нещо, което си виждала в живота си.
Дъщеря ми.
4. Важна ли ти е самотата?
Да - за зареждане и за пренареждане на ценности, задачи, цели.
5. От какво изпитваш тъга?
От това, че сме устроени така, че остаряваме и един ден няма да е същото.
6. Кое е първото нещо, за което си помисляш сутрин, щом си отвориш очите?
Господи, колко задачи имам да свърша!
7. А последното вечер, преди да ги затвориш?
Аз съм един щастлив човек.
8. Търсиш ли нещо определено? Ако да, какво.
Търся сродните души, сродните емоции, красотата и всички готини неща, които животът ми поднася.
9. Какво те уморява?
Рутината, еднообразието, монотонността.
10. Изгубвала ли си се някога? (и в двата смисъла).
В буквалния- не и в преносния- не. Обичам да съм наясно къде отивам.
11. Липсва ли ти нещо/някой?
Да. Татко. Много.
12. Ако знаеш, че утре ще се събудиш и спомените ти ще бъдат напълно изтрити, кое е онова нещо, което искаш да си запишеш някъде, за да го съхраниш?
Коя съм аз и кои са най- близките ми хора.
13. Кое е страшното в живота? За теб самата.
Остаряването, болестите, човешката амортизация във всички аспекти.
14. Искаш ли да напишеш писмо на някого от миналото, настоящето или бъдещето? Ако да, на кого?
От миналото- на татко. От настоящето- казвам на хората всичко, което изпитвам и имам нужда да им кажа. От бъдещето- на наследниците ми.
15. Ако трябва да си окачиш предупредителен етикет, състоящ се от една единствена дума, който да носиш навсякъде със себе си, коя дума би избрала?
Обич.
16. На какво (най-много) искаш да научиш детето си?
Да следва мечтите си и да не се бои от нищо, да скача и да не го мисли много.
Ванина Трифонова, от Велико Търново, живее в София, стоматолог.

Няма коментари:

Публикуване на коментар