сряда, 17 декември 2014 г.

Теодора

1. Изгрев или залез?
Изгрев.
2. Любимото ти време от деня?
Вечерта.
3. Най-хубавото нещо, което си виждала в живота си?
Майка ми.
4. Важна ли ти е самотата?
Ужасна.
5. От какво изпитваш тъга?
От раздялата (и самотата след това).
6. Кое е първото нещо, за което си помисляш сутрин, щом си отвориш очите?
Какво ще ми се случи, докато ги затворя отново вечерта.
7. А последното вечер, преди да ги затвориш?
Какво имам да върша утре. "Провери дали будилникът ти е настроен правилно!"
8. Търсиш ли нещо определено? Ако да, какво?
Мир.
9. Какво те уморява?
Да се лутам безцелно.
10. Изгубвала ли си се някога? (и в двата смисъла)
1-ви смисъл - веднъж като малка на битака във Велико Търново. 2-ри смисъл - та аз почти само това правя - губя се, търся се.
11. Липсва ли ти нещо/някой?
Липсва ми самоувереност. Липсва ми семейство.
12. Ако знаеш, че утре ще се събудиш и спомените ти ще бъдат напълно изтрити, кое е онова нещо, което искаш да си запишеш някъде, за да го съхраниш?
Ако ще бъде само едно, то не бих записала нищо.
13. Кое е страшното в живота? За теб самата.
Никога да не се спра.
14. Искаш ли да напишеш писмо на някого от миналото, настоящето или бъдещето? Ако да, на кого?
Миналото - не. Настоящето - на майка ми. Бъдещето - на дъщеря ми.
15. Ако трябва да си окачиш предупредителен етикет, състоящ се от една единствена дума, който да носиш навсякъде със себе си, коя дума би избрал?
"Fragile"
16. На какво (най-много) искаш да научиш детето си?
На смелост.
Теодора Казакова, 26г., от гр.Велико Търново.

Няма коментари:

Публикуване на коментар