четвъртък, 18 декември 2014 г.

Валентина

1. Изгрев или залез?
Залез.
2. Любимото ти време от деня?
Вечер преди заспиване.
3. Най-хубавото нещо, което си виждала в живота си?
Когато видях сестра ми да ходи отново.
4. Важна ли ти е самотата?
Важна, когато е желана.
5. От какво изпитваш тъга?
Когато плановете ми станат на пух и прах.
6. Кое е първото нещо, за което си помисляш сутрин, щом си отвориш очите?
Времето. Поглеждам прозореца и се опитвам да отгатна какво ще е.
7. А последното вечер, преди да ги затвориш?
Не зная, заспивам неусетно и моментално.
8. Търсиш ли нещо определено? Ако да, какво?
Търся отговорите на няколко важни за мен въпроса.
9. Какво те уморява?
Еднообразието, което сама си създавам.
10. Изгубвала ли си се някога? (и в двата смисъла)
Аз все още мисля, че не зная къде се намирам. Сякаш животът ми е генерална репетиция за истинския.
11. Липсва ли ти нещо/някой?
Да, хората, които тази Коледа ще ни гледат отвисоко.
12. Ако знаеш, че утре ще се събудиш и спомените ти ще бъдат напълно изтрити, кое е онова нещо, което искаш да си запишеш някъде, за да го съхраниш?
Кискането на малката.
13. Кое е страшното в живота? За теб самата.
Безсилието.
14. Искаш ли да напишеш писмо на някого от миналото, настоящето или бъдещето? Ако да, на кого?
На баща ми.
15. Ако трябва да си окачиш предупредителен етикет, състоящ се от една единствена дума, който да носиш навсякъде със себе си, коя дума би избрала?
Предпазлива.
16. На какво (най-много) искаш да научиш детето си?
Да преценява правилно хора и ситуации.
Валентина Тодорова, 36г., графичен дизайнер, живее в гр.София.

Няма коментари:

Публикуване на коментар