петък, 19 февруари 2016 г.

Сърцето ти започва да броди извън теб

https://www.youtube.com/watch?v=E_Ci-pAL4eE&feature=youtu.be

 Гледах този филм вчера. Знам, че ще го гледам отново. Съсипа ме. После ме възкреси. Както често прави с нас животът. Заболя ме сърцето, буквално. Заради това, че съм майка на син, че съм изобщо майка. Заради последните тежки седмици, свързани с него и кошмарната мисъл колко крехък може да е животът му, и заедно с това колко жилав, и как той, самият, държи сърцето ми в малките си ръце. Заради безутешната новина, че една друга майка е загубила сина си. Една? Не, не е една. Не е една. Как беше- когато ти се роди дете, сърцето ти започва да броди извън теб. Да броди извън теб. Филмът е красив, болезнен, но красив. Разказва се историята за една майка и един син. За безграничната, извънземна любов между майката и сина. Това е.

Няма коментари:

Публикуване на коментар