понеделник, 31 август 2015 г.

Аз съм

Ако вярваме, че сме малки и незначителни или че не заслужаваме кой знае какво, или че никога няма да осъществим най-съкровените си мечти, значи сме съгласни- Аз не съм. Ако играем роли и носим маски, за да се скрием и да не можем да бъдем видени, значи сме съгласни- Аз не съм. Ако приемаме идеята, че постоянната тъга за миналото или непрестанната тревога за бъдещето е нормална, значи сме съгласни- Аз не съм.
Когато позволим историята, която разказваме за себе си и всичко около нас, да се срути- в този момент всичко започва да бъде наред така, както си е. Щом веднъж спрем да поддържаме пътя на Аз не съм , силите на природата ще разместят пътя. Когато оттеглим вярата, която сме вложили в Аз не съм, тогава без никакво усилие се разкрива това, което си е. Аз съм.
Аз съм добре. Аз съм достатъчно добър. Аз съм в състояние да го направя. Аз съм, точно в този момент, съвършен. Аз съм покой. Аз съм способен да обичам себе си безгранично. Аз съм човек. Аз съм Божествен, както са божествени всички творения, които виждам около себе си.
Когато допуснете да вложите вярата си в Аз съм, се разкрива истинската сила на вярата.
Вие сте Аз съм.
Силата на вярата, Рей Дод

Няма коментари:

Публикуване на коментар