сряда, 4 февруари 2015 г.

Илия

1. Изгрев или залез?
Изгрев.
2. Любимото ти време от деня?
Вечер.
3. Най-хубавото нещо, което си виждал в живота си?
Морето и плажовете в Гърция.
4. Важна ли ти е самотата?
Не обичам самотата и в този ред на мисли не ми е важна.
5. От какво изпитваш тъга?
От раздялата с любими хора.
6. Кое е първото нещо, за което си помисляш сутрин, щом си отвориш очите?
Че ми предстои още един ден изпълнен с изненади, кои приятни, кои не чак толкова.
7. А последното вечер, преди да ги затвориш?
Че идва момент на заслужена почивка след натоварения ден.
8. Търсиш ли нещо определено? Ако да, какво?
Не, според мен нещата се случват, когато им дойде времето.
9. Какво те уморява?
Завистта у хората и желанието да смачкат всеки, който е успял в нещо.
10. Изгубвал ли си се някога? (и в двата смисъла)
В буквалния смисъл- да, в планината, защото не съм планинар :), в преносния- не. По- скоро съм бил на кръстопът, но съм успявал да взема решение как да продължа напред.
11. Липсва ли ти нещо/някой?
Да. Близките хора, които загубих наскоро.
12. Ако знаеш, че утре ще се събудиш и спомените ти ще бъдат напълно изтрити, кое е онова нещо, което искаш да си запишеш някъде, за да го съхраниш?
Вярата в доброто и в истинските хора, които ме карат да им се възхищавам.
13. Кое е страшното в живота? За теб самия.
Смъртта.
14. Искаш ли да напишеш писмо на някого от миналото, настоящето или бъдещето? Ако да, на кого?
Да, има няколко човека, на които искам да кажа някои неща, но едва ли ще го направя.
15. Ако трябва да си окачиш предупредителен етикет, състоящ се от една единствена дума, който да носиш навсякъде със себе си, коя дума би избрал?
Търпелив.
16. На какво (най-много) искаш да научиш детето си?
На добро отношение и уважение към другите.
Илия Костов, 31г., учител, гр. София.

Няма коментари:

Публикуване на коментар