петък, 2 януари 2015 г.

Дончо


1. Изгрев или залез?
Залез. Все пак целият ни живот е един дълъг залез с цялата му палитра.
2. Любимото ти време от деня?
Разходката в парка с малкия ми син.
3. Най-хубавото нещо, което си виждал в живота си?
Много труден въпрос. Бих казал летен ден в планината с гръмотевична буря, гледана през прозореца.
4. Важна ли ти е самотата?
Не, винаги съм бягал от нея - говорим като вътрешно чувство, разбира се.
5. От какво изпитваш тъга?
От невъзможността да променя някои неща.
6. Кое е първото нещо, за което си помисляш сутрин, щом си отвориш очите?
Различно, но бих искал да си мисля за това дали небето е синьо днес или е сиво.
7. А последното вечер, преди да ги затвориш?
Дали си измих зъбите.
8. Търсиш ли нещо определено? Ако да, какво?
Независимост, тоест съдбата ми да зависи единствено от мен самия.
9. Какво те уморява?
Прекалено многото задачи. Банално, но факт.
10. Изгубвал ли си се някога? (и в двата смисъла)
Хехе, през '96 се загубих в един мол в Париж при първото ми посещение в мол. Не знаех френски, но имаше кой да ме намери. В другия смисъл - не.
11. Липсва ли ти нещо/някой?
Липсват ми приятелите, когато бяхме младежи. А също така ми липсват такива, каквито ще бъдем ако/като остареем.
12. Ако знаеш, че утре ще се събудиш и спомените ти ще бъдат напълно изтрити, кое е онова нещо, което искаш да си запишеш някъде, за да го съхраниш?
Спомените ми със семейството. И чувството ми за самия мен, въпреки че едва ли може да бъде изтрито.
13. Кое е страшното в живота? За теб самия.
Смъртта във всичките й форми.
14. Искаш ли да напишеш писмо на някого от миналото, настоящето или бъдещето? Ако да, на кого?
Първоначално си мислех да напиша писмо на себе си в миналото, но това няма особена стойност, тъй като не искам да променям нищо в миналото. Единствено бих написал писмо на себе си в бъдещето, което е напълно възможно, но предполагам, че няма да разбера какво съм имал предвид, когато го прочета в бъдещето, и затова няма да напиша. На друг не искам да пиша писмо.
15. Ако трябва да си окачиш предупредителен етикет, състоящ се от една единствена дума, който да носиш навсякъде със себе си, коя дума би избрал?
Това е добро, тъй като всички искат да имат тениски с надпис. Преди време мислех да пише Wrong!, а сега имам намерение да си направя тениска с надпис OMG!
16. На какво (най-много) искаш да научиш детето си?
Да не го мързи в зимна утрин, да тръгнем на разходка из планината. Тоест да обича природата.
Дончо Попкръстев, 32г., живее със семейството си във Велико Търново.

Няма коментари:

Публикуване на коментар