сряда, 7 януари 2015 г.

Anonymous

1. Изгрев или залез?
Залезът ми носи спокойствие. Всичко се забавя, спокойствието изплува и имам време за обзор на деня.
2. Любимото ти време от деня?
Вечер след работа или късна утрин през почивните дни (с мирис на кафе).
3. Най-хубавото нещо, което си виждала в живота си?
Усмивките на щастливо семейство.
4. Важна ли ти е самотата?
Да - това е времето, в което се енергизирам и осмислям живота си.
5. От какво изпитваш тъга?
От неизбежното. Това, което знаеш, че чака зад ъгъла и се приближава все повече.
6. Кое е първото нещо, за което си помисляш сутрин, щом си отвориш очите?
Работа - какво трябва да свърша днес и с кого трябва да се срещна.
7. А последното вечер, преди да ги затвориш?
Обзор на деня и на целите ми.
8. Търсиш ли нещо определено? Ако да, какво?
Развитие. Да стоиш на едно място, значи да вървиш назад.
9. Какво те уморява?
Общуването с много хора изпива енергията ми всеки ден.
10. Изгубвала ли си се някога? (и в двата смисъла)
Изгубвам се и се намирам всеки ден.
11. Липсва ли ти нещо/някой?
Да, the old days, когато просто бягахме по двора на баба ми.
12. Ако знаеш, че утре ще се събудиш и спомените ти ще бъдат напълно изтрити, кое е онова нещо, което искаш да си запишеш някъде, за да го съхраниш?
Не мисля, че има такова нещо. Ако съм все още аз, мисля, че пак ще се озова на същото място, където съм била преди.
13. Кое е страшното в живота? За теб самата.
В самия край да срещнеш човека, който си можел да бъдеш.
14. Искаш ли да напишеш писмо на някого от миналото, настоящето или бъдещето? Ако да, на кого?
На близките ми и може би на 15-годишната аз.
15. Ако трябва да си окачиш предупредителен етикет, състоящ се от една единствена дума, който да носиш навсякъде със себе си, коя дума би избрал?
Готова.
16. На какво (най-много) искаш да научиш детето си?
If there is will there is a way/ not to give a fuck.

Жена, 24г., живее в Англия.

Няма коментари:

Публикуване на коментар